Скрипторий: Feat - turn the wheel of seasons (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАFeat - turn the wheel of seasons (rage of elements)
Turn the Wheel of Seasons
Feat 18
Source Rage of Elements
The seasons shift rapidly. This impulse affects a cube 100 feet in each dimension within 1,000 feet. Choose the starting season. The impulse lasts for 4 rounds, proceeding to the next season at the start of each of your turns. You can't use this impulse again until the previous one ends.
Spring Each ally in the cube gains 20 temporary HP that last until the start of your next turn. Any dying ally rolls a recovery check, but can't get worse than a success.
Summer ( light) Each enemy in the area is exposed to sunlight and must attempt a Reflex save against your class DC. It's unaffected on a critical success, dazed until the start of your next turn on a success, or blinded until the start of your next turn on a failure.
Autumn Leaves and rain make everything in the area concealed until the start of your next turn, and a cold wind makes each enemy in the area slowed 1 until the start of your next turn unless it succeeds at a Fortitude save against your class DC.
Winter Each enemy in the aura takes 5d6 cold damage with a basic Reflex save against your class DC. A creature that fails its save also takes 2d6 persistent cold damage.
The seasons shift rapidly. This impulse affects a cube 100 feet in each dimension within 1,000 feet. Choose the starting season. The impulse lasts for 4 rounds, proceeding to the next season at the start of each of your turns. You can't use this impulse again until the previous one ends.
Spring Each ally in the cube gains 20 temporary HP that last until the start of your next turn. Any dying ally rolls a recovery check, but can't get worse than a success.
Summer ( light) Each enemy in the area is exposed to sunlight and must attempt a Reflex save against your class DC. It's unaffected on a critical success, dazed until the start of your next turn on a success, or blinded until the start of your next turn on a failure.
Autumn Leaves and rain make everything in the area concealed until the start of your next turn, and a cold wind makes each enemy in the area slowed 1 until the start of your next turn unless it succeeds at a Fortitude save against your class DC.
Winter Each enemy in the aura takes 5d6 cold damage with a basic Reflex save against your class DC. A creature that fails its save also takes 2d6 persistent cold damage.